Fijne zomervakantie!

Beste ouders/verzorgers,

De zon schijnt, het is lekker warm en de nodige ijsjes zijn al gegeten.. DE ZOMERVAKANTIE IS BEGONNEN!

Hierbij het laatste nieuwsbericht voor u in de bijlage:

> laatste nieuws zomervakantie;
> schoolkalender 2024-2025 (wijzigingen onder voorbehoud);
> startactiviteit uitnodiging.

Geniet van de verdiende vakantie!

Zonnige groetjes,

Team Montessori basisschool

Laatste nieuws voor de zomer
Jaarkalender 2024 2025
Startactiviteit Montessori basisschool 5 11 2024
Zomercarnaval - optocht

Beste ouders/verzorgers,

Woensdag a.s. vieren wij - ZOMERCARNAVAL - met afsluitend een optocht!

Even een kleine reminder... de optocht is om 12:15 uur en we zwaaien groep 8 uit om 12:30u.

Zomercarnaval 17 juli 2024

Beste ouders/verzorgers,

De muziekinstallatie is getest, het draaiboek is klaar.. 💃🏻🕺🏻wij hebben er zin in!
Volgende week vieren we ons 🎊🎊zomercarnaval op Montessori basisschool (zie bijlage)🎊🎊.
Hiervoor zoeken we nog extra hulp, 👉🏻 inschrijven kan middels in het vorige bericht aangaande ZOMERCARNAVAL of even via een berichtje naar juf Lincy.

Voor wie dit al heeft gedaan, hartelijk dank hiervoor.

🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊

ZOMERCARNIVALMOBIEL
Zomercarnaval -> hulp gezocht!

🎉🎉 Iedereen opzij.. er komt een feestje voorbij..💃🕺🎊

Dit jaar vieren we tijdens ons afsluitfeest een echt zomercarnaval op Montessori basisschool!

Dit gezellige, bontgekleurde feestje vindt plaats op 17 juli 2024.

Zoals jullie hebben kunnen lezen in de nieuwsbrief, wordt dit een dolle boel en hiervoor zoeken we nog "helpende handjes".

We beginnen met het voorbereiden van het feest om 08:15u en zijn rond 13:00u klaar. Voor dit tijdvak zoeken we hulpouders,-verzorgers, -grootouders, enz.

Kun je maar een deel helpen?

Ook van harte welkom! De hulp wordt gezocht voor o.a. schminken, helpen bij het eten/drinken, begeleiden van spellen, coördineren etc.

Inschrijven graag via dit bericht.

🎉🎈🎊🎉🎈

ZOMERCARNIVALMOBIEL
Nieuwsbrief nr.11

Beste ouders/verzorgers,

Bijgevoegd voor u, de laatste nieuwsbrief van dit jaar en de groepsindeling.
Verder ontvangt u later dit schooljaar nog enkele korte organisatorische berichten en de kalender voor komend schooljaar.

Veel leesplezier!

Vriendelijke groet,

Team Montessori basisschool

Nieuwsbrief nr.11 juli 2024
Team en leerlingindeling 2024 2025
Uitnodiging informatieavond

Onlangs hebben jullie kunnen lezen dat wij onderzoeken of we een Montessori kindcentrum kunnen worden voor kinderen van 2-13 jaar. Om de behoefte van jullie op te halen, hebben jullie allemaal een enquête kunnen invullen.

Er zijn veel ouders geïnteresseerd in voor- en/of naschoolse opvang of peuteropvang binnen onze school.

Er zullen ongetwijfeld vragen zijn over o.a. de start/contracten/tarieven etc. Om die reden is besloten om een informatieve ouderavond te organiseren.

Graag nodigen wij jullie uit op woensdag 19 juni om 19:30u in school om jullie te informeren over de uitkomst van de enquête en het (tijd)pad dat wij als kindcentrum gaan bewandelen.

Nieuwsbrief nr.10 juni 2024

Beste ouders/verzorgers,

Bijgevoegd voor u: nieuwsbrief nr. 10 juni 2024.

Veel leesplezier!

Team Montessoribasisschool

Nieuwsbrief nr.10 juni 2024
Nieuwsbrief nr. 9 mei 2024

Beste ouders/verzorgers,

In de bijlage de nieuwsbrief van de maand mei.

Vriendelijke groet,

Team Montessori basisschool Almelo

Nieuwsbrief nr.9 mei 2024
- save the date : plantjesruilmarkt -

Een lege school of leeg schoolplein op woensdagmiddag? Niet op 15 mei!
Want naast de broertjes/zusjes foto's en BHV voor de juffen... is er ook een plantjesmarkt!
Wat een gezelligheid allemaal, u komt toch ook?

𝓚𝓸𝓷𝓲𝓷𝓰𝓼𝓼𝓹𝓮𝓵𝓮𝓷

Vanmorgen hebben we de Koningsspelen gespeeld 👑 het begon wat fris maar we hebben veel plezier gehad! Gelukkig kwam het zonnetje al gauw door ☀️

Vanmiddag hebben we een sponsorloop gehouden met als doel om geld op te halen voor materiaal voor ons techniekonderwijs. Wat een fanatieke leerlingen zitten er bij ons op school! 🏃🏻‍♂️

Vanuit Stichting Welzijn Ouderen en Kinderen hebben de leerlingen een tas gekregen met goodies. Dit was een restant van het Kinderfestival en daar zijn wij heel blij mee! Bedankt voor deze gift!! 👏🏻