Oudercommissie

Welkom op de pagina van de oudercommissie.
Als oudercommissie zijn we een schakel tussen de ouders en de school. Vanuit de kernwaarden, Vertrouwen, Verantwoordelijkheid en Verbinding willen we bijdragen aan een goede samenwerking tussen ouders en de school. In eerste instantie werken we vooral vanuit verbinding en verantwoordelijkheid aan en mee bij het organiseren van verschillende activiteiten in en rond de school. Hierin heeft de oudercommissie een coördinerende en actieve taak en werken we nauw samen met de leerkrachten en de hulpouders. Daarnaast kunnen we ook zelfstandig optreden bij het organiseren van buitenschoolse activiteiten en thema bijeenkomsten (te denken valt aan koffie-ochtenden etc.). Als laatste kunnen wij als schakel dienen tussen ouders die ideeën hebben over activiteiten en het team.

Voor meer informatie, klik op Wie zijn wij?

Klik hier om contact met ons op te nemen.